Söndag

Fredag...

Börjades i stallet, med en ridtur i solen barbacka i linne ! Mysigt
Åkte till klubben sen, samling 17.00 Jag och gabi åkte först för vi visste vart vi skulle, kom fram sist. Inte okej , spelade match emot bergum, gick kasst. Men men åkte sedan hem till gabi och duschade och gjorde oss fina för att sedan dra in till bryggan. najs mötte tydligen Fredrik där, vilket jag inte minns. hmm

Lördag..

Upp tidigt. skulle fixat naglarna, men så blev det inte. Va super seg hela dagen, och en underbar lördag avslutades hos annelie och urban där det bjöds på grillat och massa gott. Somnade i deras soffa efter vi spelat buzz.

Söndag...
Sov typ halva dagen. tills jag fick för mig att åka till merci. Vilket jag gjorde, Köpte en kebabtallrik och en fanta, Så satte jag mig på en spånbal och åt medans hästen fick gå och äta gräs en stund. Sen ner till Eriksberg och kolla oldboysen som spelade sin första match mot Latino. dom vann med 5-1 tror Eriksbergs a-lags tränare gjorde 3 utav målen !
WihO. Sen till hamnen en stund med Cicci,Gab och karl och sen hem. Ladda inför morgon dagen..


Haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0