Söndag

sjuk kväll i går. Hamnade hos martin först, efter att ha grillat hemma. Va där typ en halvtimma, sen stack jag och sahra till City pub, Satt där i typ två timmat, så kom håkan och mats in, det va lite roligt !
Efter det fixade sahras underbara chef in oss på Modesty, Det va la sådär, sen blev det som det blev en stund.
Mötte bella och CL på avenyn, dom hade varit på fest, så skulle jag in på bryggan, inget ovanligt,
Dansade med niklas och isak en stund tills vi bestämde oss för att det va nog lite för mycket folk. Va ganska lugn i går måste jag säga, inga dumheter från min sida !
Sen kom också peder, haha det va lite roligt!
Drog när dom skulle stänga, så orkade jag och kim inte vänta på alla så vi började dra oss till Mc donalds, sen kom resten. hade sällskap med Kim oscar och peder på 16, sen gick jag hem, jögga fick möta mig, så snäll som han är.
Sen vid typ halv fem, fick jag för mig att gå ut, vilket jag också gjorde så jag tog mig en fin promenad !

Somnade väl vid 6-7 i morse. Vaknade halv 12 utav att Geta ringde mig, haha
Vid 1 drog jag ut till balltorp, red merci som va galen . Hade tänkt spendera den mesta tiden utav mitt lov hos ponnyn....
bakis som ett as i dag. mår som man förtjänar...


ska väl sova nu antar jag.. och vänta på bättre tider !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0