Fredag

Torsdag:

Ut i backen en stund.Bara en liten stund . För vi skulle tagga inför kvällen !
Väl hemma bjöds det på älgfärspannbiffar typ :P haha och kantarellsås med potatis. SÅ UNDERBART GOTT ! Sen hoppa jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Sminkade mig fixa håret och valde kläder. Som inte blev kvällens snyggaste men dom va okej, Börja pimpla hemma. Och sedan fick pappa leka taxi för mig fredrik och james. Vi åkte först till högfjällshotellet och hämtade ut pengar. Självklart funka inte mitt kort så pappa fick låna mig pengar. Sen åkte vi till HC. Va väl där vid 9. Då va det sjukt dåligt drag. Pappa stannade en stund och kollade frölunda som piskade rögle så kom mandie och hennes kompisar.Så vi tog ett bord och köpte in lite cider . Så gick pappa. Så kom Sahra och jag blev SUPER glad ! Vi fick i oss lite mer och började dansa på en pelare typ. Sen blev mandies kompis utkastad. vilket itne va så bra ! Men vi lämnade inte våran pedistal på fleeeeera timmar ^^ Så kom lorenzt och M. sakarias och domva SJUKT bra!!!!! DU VET ATT DET BLIR MAYHEM !!!!! WOHO sen va vi tvugna att gå på dass. Men vi va lika snabbt uppe igen.
Fick dansat loss riktigt ordentligt i går ! Haha fredrik va chockad !!!HAHAHA
Vid ett hämtade pappa oss. Vi fick köra mandie till Lindvallen eftersom hennes kompis hade fått me sig hennes garderobskort. så hon hade inga pengar eller någon jacka!
Sen åkte vi hem. jag somna direkt !


Fredag:

Vaknade vid halv 10. Hade fått ett mess av mackan. man blir alltid lika glad när man vaknar och ser att han messat! upp seg som FAN!
Ut i backen orkade typ bara två timmar. Så åkte v i hem åt lunch och åkte och körde Icegocart. Det är något av det roligaste som finns ! Lite för mycket snurr i dag. men när jag väl fick in det gick det hur bra som helst !
Sitter och väntar på middag nu. Och i dag blir det bara att ta det lugnt . Städning i morgon + hemgång. Ska "fira" alla hjärtansdag med MACKAN !! kul som fan.. Lyxmiddag på mc. eller vad va det vi sa?? hahah



HAJ HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0