Måndag

Haj folket. Sitter uppe i hundfjället och tar det super lugnt. Det behövs efter allt som varit. Jag hade en sjukt rolig fredagkväll och en lika trevlig lördag kväll som spenderades med Mackan. Han är en riktigt bra kille har jag kommit fram till !
Går dagen va seg, började åka vid 11 för jag orkade inte upp på morgonen.... Så va det två krockar på vägen upp så vi fick ta en annan väg som tog längre tid. Men va gör man inte... jag låg och sov i baksätet typ hela resan vilket va härligt. Fick mig även en riktig funderare.. vilket va mycket bra  för det är då man verkligen får saker och ting berkräftat. Bra tycker jag....
Tack tack..
Pratade med madde i går med. Du är grym tjejen.. kom hem till gbg snart ... Fast först måste jag komma hem! Även jenna min man ! va fan ..... KOM HEM.

Är som sagt uppe i sälen sjukt rolig dag. Då den började klockan 8.00 utav att joseph och joel va vakna och spelade FIFA. Sen kom även fredrik upp och BRÖTA ! vid kvart över 8 va det frukost som pappsen fixade så bra . Vid halv 9 fick va DRAGIT upp James ur sängen så att han  skulle få åka me oss andra ;).
Ner till en stuga så att vi kunde hyra skidor och där inne ramlade jag. Jag satt och vägde på en bänk så välte bänken och jag flög ! Sen fick vi fixat våra skidor och jag och patrik tog det FÖRSTA åket i en nypistad backe. UNDERBART!!!!!!!!
Så försvann joseph och joel som vi åkte och leta efter men då hitta vi Fredrik och James i stället i liften. Väntade på dom men ingen kom... Jag och Patrik satt i solen en stund uppe på toppen tills vi tröttnade och åkte ner till trollskogen. HAHA DÄR hitta vi Fredrik och James. Vi spenderade förmiddagen med dom två och dom är BÄST på att ramla, jag har aldrig haft så roligt som när dom höll på. Tack killar.Sen efter en stund blev det var choklad i topp stugan och sedan ner och hemmåt. Jag frös som fan. 18 minus va det när vi börja åka !!!!!! Kände inte mitt ansikte.
Hem och åt lunch sedan ut med pappa i backen igen. Tills vi frös och åkte hem. Gick med hundarna till tempo käpte Oboy cola och chips ! MUMMA... Sitter och väntar på att maten ska bli klar så man kan powernapa en stund.....


aja ha det fint! 


Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0