Onsdag

Haj Haj.


Jag har fått ett grymt träningsbehov. Tror jag! Haha tränade i går, sjukt jobbigt, ska träna i morgon. Men i dag skulle igentligen vara min lediga dag, men nejdå , då ringer jag pedro och frågar om jag kan vara med på deras träning , (han har hand om min brorslag)
För er som inte vet så tränade pedro vårat tjejlag när vi va från 11- 18 . Och jag förstår hans sätt att se på träning. så ibland kan man behöva en pedroträning så man kommer in i det gamla mönstret som vi hade när jag spelade i Eriksberg. Det ska ialla fall bli jätte kul !

Seg dag i skolan idag. Jag och Mandie åkte in till stan och gick till banken. Våra kort har blivt konstiga så vi fick beställa nya .



HAJ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0