Onsdag

haj haj.

Sov hos jenna i måndags. super mysigt , vi lagade pannkakor och gjorde massa popcorn . Sjukt mysigt. Vaknade klockan 4 av att jag fått ett sms från en som jag inte har pratat med på tre veckor, blev mycket förvånad.

Klockan ringde 10 över 7 i går morse. Jag tog mig upp till slut och jenna låg kvar. haha gick till pendeln och åkte till centralen för att möta sofie som körde bil till skolan. träffade bella och inge på stationen , blev mycket glad över att se dom !
Gårdagen va seg som fan. Men vi tog oss igenom den. Bra jobbat ifrån mig mandie och soff.
Träffade Nathis i går kväll med (: Åkte till mölndal och delade ut reklam. Så vi fick våran promenad. Riktigt bra. Hurtiga va vi !

I dag så har jag inget alls för , känns ganska najs. kom just på att jag glömt min väska hos seb så dit kanske jag får åka lite senare och hämta min väska !


Men men nu ska jag sminka mig och fixa mitt hår.


tackochhej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0