Onsdag

TISDAG :

Dagen började med 25 minusgrader och solsken ! underbart men SJUKT kallt. Pappa och jag tog oss ut i backen vid tio drack en varm chocklad vid 12 och senåkte vi hem för att äta lunch. ut i backen igen en stund och sedan hem igen , bytte skor hämtade gina och gick till afterskin. efter några öl och cider blev vi bra i gång och fnissa hela vägen hem. Väl hemma hamna jag brevid Fredrik när vi skulle äta och jag har nog inte haft så kul som då! haha vi delade några cider och några shots så bar det in i  duschen. Bastade och klädde på mig så gich jag fredrik och james till någon sportbar som det va SJUKT lite drag i. Tog en drink satt och snacka sen gick vi hem. La mig vid 12 ganska najs.


ONSDAG
Vaknade vid halv tio. Upp äta frukost . Jag pappa och gina åkte och handlade och sedan bar det ut i backen ! Klart roligaste skiddagen i dag måste jag säga hittils ! haha James flög av liften ! jag och pappa kunde fan inte sluta skratta! Sen efter en stund ramla fredrik då fick vi sätta oss ner för vi kunde inte stå !!!! Efter  typ en halvtimma Skulle vi åka hem och äta så skulle vi åka genom trollskogen för det är lättast, så får james en JÄVLA fart och nästan åker på en tjej som ligger i backen och hon blir sjukt arg sen så får han upp farten och åker RAKT in i skogen. Vi trodde han skulle dö ! men han står nedanför backen sen och ser glad ut. Så fortsätter vi in i trollskogen och så skulle han hoppa på ett gupp, bara att han har för lite fart och guppen va ganska djupt så det såg ut som han åkte rakt in i en vägg för skidorna fastnade och james FLÖG och gled en bit på magen . Så kom han tillslut upp så åkte han och fredrik in i varsin gran ! HAHA sjukt roligt jag och pappa har nog inte skrattat så mycket på länge ! haha Så kom vi hem så somnade jag efter vi ätit och dom andra gick på afterski. najs kvälls åkning i tandådalen i dag. får se om vi drar dit . I morgon blir det HC och hanske Icegocart !! WOHO


Haj Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0