Söndag

Haj.


Läste lite på kompisars bloggar precis. Och jag fastnade för ett ord. Det stod Fri.....
Att personen ville bli fri. Hur märker man när man är fri. Kan man ens bli det?
Tror inte det. För det finns alltid personer som vill andra illa.
Frihet, att kunna känna frihet. Det skulle jag vilja, att inte behöva tänka på någon
annan än sig själv.Bara för en stund. Bara en liten liten stund.
Enda gången jag har kännt mig i närhet av att vara fri  va en sommarkväll,
solen håller på att gå ner,och jag rider barbacka på min lilla vita.
Vi galopperar över en stor äng, en sommar äng. Och jag släppte tyglarna,
bara släppte och lät dom hänga, min lilla vita spetsade öronen och bjöd,
när jag bara levde för stunden, då det bara va jag och min lilla vita.
Det är frihet . Min typ av frihet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0