Tisdag

Ska vi börja om från noll nu igen? ska va ta valsen en gång till ? Seriöst vad fan vill du få ut av detta... Jag blir galen snart. Så jävla irriterad på allt du gör. Måste du bara finnas kvar. Kan du inte bara försvinna. bläääääää



Träning i dag. Fick med mis Soff. Som gjorde en strålande insats ! Jag va seg som fan. vi sprang som små blå va fan. tro fan att jag va trött . Soff stod och tittade på när jag svettades som en gris va fan! dummerjöns. Gå i kroppen iaf, det känns att man sprungit en bit! Fick klart för mig nu i dag att jag ska jobba i sommar. ganska najs 2000 i veckan i 7 veckor. helt okej, Bättre än inget.
Jag har varit på så sjukt härligt humör hela dagen. Underbart glad, kan ha varit eftersom jag va så aggressiv i går. Jag behövde ta igen mig ^^ haha. Jenna kommer hem på söndag. Som jag längtar!!!!! tänkte åka till henne och laga lite till min man , om mammis tillåter såklart........


"Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen"
" ALLA GILLAR BRUDAR"


Tackochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0