Torsdag

det är när man tittar på filmer som high school musical man känner att man verkligen behöver någon. Jag måste säga att jag älskar verkligen hsm filmerna . Men trean har fått mig att börja gråta ett antal gånger. Det är då man vet att man saknar något, eller något.

Jag va ute i balltorp i går kväll. Snabbt bara. va tvungen att få pussa på henne lite. Att verkligen se om mitt hjärta finns kvar. Vilket det knappt gör. Hon glömmer mig mer och mer. stöter bort mig. Det gör ont. Riktigt ont. För hon är verkligen mitt allt. det som hjälpt mig att ta mig igenom all skit det senaste halvåret.
I morgon ska jag iallafall ut och rida en sväng. Vilket känns okej. Min högsta dröm är att bara få ta henne därifrån tillbaka till torslanda. Tillbaka till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0