Torsdag

Tränade som sagt i går. gick så jävla bra ! så roligt är det just för tillfället. Bara att jag kände redan i tisdags att jag hade fått ont i ryggen och under träningen i går blev det ännu värre, så jag fick in till en i våran förening som tryckte på ryggen. Han sa att jag antagligen fått en inflammationn i ländryggen. Men när jag kommer hem så stramar muslkerna i hop sig, typ som kramp och stannade liksom ihop dragna, så jag kan knappt röra mig, jag och pappa kom fram till att jag fått ryggskott plus en sträkning i ryggen. Inte så roligt vill jag lova !
Pappa skulle väcka mig i morse för att se om jag kunde gå till skolan, men han försöv sig , vilket jag också gjorde.
Men ingen skola för mig i dag. Och fick just reda på att jag och Amanda ficck MVG på vårat filosofi arbete ! WOHOOOO!!! :D



Svar till jennas blogg...

Ja ridning är en sport. absolut  men det är precis som du säger . det finns två sidor av sporten, en är hobby och en är SPORT. Precis som du säger.
Jag tycker att om ryttaren och hästen jobbar tillsammans och blir slutkörda då är det precis som att spela fotboll vilket du säger!
Men att ha det som hobby kan också vara en sport. För det är jobbigt för både häst och ryttare att rida i skogen. Så vart drar man gränsen ?




Tackochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0