Tisdag

Jahopp. Då dalade humöret igen. Från att vara super glad i morse till att bli hur grinig som helst .

Framsteg.  ♥

Ska åka till Balltorp på fredag och lördag och träffa Merci. Jag är super glad för det ! Har saknat henne så otroligt mycket , så det ska bli kul att se henne igen. Tänkte atingen ta mig en barbacka tur i skogen eller köra lite jennastyle och korta läderna så att dom blir sjukt korta och träna rumpan och låren. Vilket jag borde göra.Men det lutar åt en barbackaritt på fredag. och lite träning på lördag. Det kan vara bra för min kropp. Eftersom jag knappt tränat på ett halvår.
Så jag vill gärna ha fredag nu !! Täntke även slagga hos jenna på torsdag. Så slipper jag gå upp tidigt på fredag morgon för att sen ta mig till Balltorp. För Jenna ska återigen lämna mig för att åka till Södertälje och praktisera i tre veckor. Hon har ju fan precis kommit hem kan man tycka ! Ne men då ska hon åka igen.. jävla jävel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0