Torsdag

Första dagen på det nya året....


gårdagen va helt okej.. gjorde mig iordning hos danni, mys gick ner till klubben och åt. Sen skulle vi till askim men vi orkade inte det. soff och dom missade bussen så allt ble fel. mötte iaf danni på centralen åkte till eketrä där hennes mamma hämtade oss. så la vi oss direkt när vi kom hem. satte på twilight. och mös. 12 slaget firades med att titta på min snygging robert pattinson.. somna väl vid 1.

Vaknade i morse kvart över 10. najs sovit hur bra som helst. jag och danni har legat och kolla på film hela dagen. vilket behövdes. Den enda luften vi fick va när vi gick till bk för att tjocka oss och till trimf för att köpa godis. Sen till coop och köpa margarin till dannis mamma och två paket kinderägg. haha sen hem igen och kolla en film till... MYS tack danni!




Seriöst nu så orkar jag itne med detta mer nu. Jag vill ha min häst tillbaka och jag saknar henne så sjukt mycket. jag är inte mig själv utan henne. verkligen. jag ångrar så jävla mycket jag har gjort det senaste året. har inte gjort mycket bra kan jag säga. Och ni era jävla....... GAH jag hatar er. lämna mig i fred jag har klarat mig sjukt bra utan er. kom inte in i mitt liv och försör Jag vill inte ha något med er att göra !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0