Fredag

Svar jenny : jag sökte Lärarhögskolan något HAHA vet inte själv vad jag valt.



Kom just hem till pappa efter att han bowlat. Det gick ungefär lika dåligt som jag förväntade mig . HAHA jag är verkligen kass på att bowla. Red merci i dag. mysigt, jag ville vara lite som jenna så jag kortade mina läder ett ANTAL hål så fick det bli lättsits så mycket som jag orkade. Vilket ledde till att mina ben  började skaka och jag knappt kom av hästen.
Men merci tyckte att det va kul att få SPRINGA .

Nu är det sov dags. Upp tidigt i morgon och göra högskoleprovet och sedan parta. får se vilka det blir , Annars sitter väl jag och jenna i varsitt hörn och sover !


Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0