Helgen

Fredagen spenderades i stallet på morgonen hos merci, jag och en tjej i stallet tog en mysig ridtur i balltorp. Sen körde hon mig till mölndal och mamma hämtade mig hos jenna. Så ringde Gabi och frågade om jag ville komma till henne, för hennes mamma och pappa va i stockholm och kollade när hennes bror spelade SM i handboll.
Så visst , dit åkte jag. Satt på balkongen och tog några cider och vi fick till det med singstar och GH. Vid tolv blev vi trött och gick och la oss. Men då va det några pojkar som hade spring i benen och jag blev gring och försökte somna. Vilket inte gick så bra.

Pappa hämtade mig vid halv 10 på lördagen. jag va sjukt trött och sur. lite små bakis.
Åkte och kollade lite på match, emil hämtade mig och vi åkte till jenna och lämnade cider. Så körde han oss in till stan. vi gick och kollade lite men hitta ingen så vi satte oss på Espresso House och tog en kaffe. Så åkte jag till salu hallen och mötte pappa. Så åkte vi hem.

Så senare körde pappa mig till jenna. Och jag anlände has jenna vid 7 halv 8 med en handuk i håret och såg förjävlig ut. Jag va tuttpc en stund och så fick vi sminkat oss så fick vi hällt i oss en cider och så gick vi till madde .

Hos madde va det trevligt som fan. härligt folk och mycket fylla. Tänker inte gå in på detaljer. Men det va en mycket trevlig kväll. Inte ett så bra slut som jag hoppats på, och inte en så bra morgon som jag ville. Men det spelar ingen roll längre.
För jag tänker inte hamna där igen. Aldrig mer. Det finns inget mer hos mig att hämta (tror jag inte iaf)

Hopp nu ska jag väl försöka sova igen alla timmar jag missade i natt och i fredags natt.


haj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0