Lördag , Söndag

Lördag :

Kunde knappt sova natten mellan fredag och lördag, klockan ringde 13 minuter över 7. jag kom upp hal 8. Pappa körde in mig till chalmers och jag fick leta efter min provsal. Väl inne fatta jag ingenting. Vilket inte är ovanligt. Men jag gjorde väl 6 prov tror jag . usch. Träffade helle! Jätte kul tyckte jag eftersom jag inte träffar henne varje dag.
Satt från halv 9 till 16:10. inte kul. Åkte hem duscha och gjorde mig iordning. Gick till kjell och åt grilalt. mumma, Sen skulle min kusin min bror om min kusins kompis köra mig på moppe till majorna. Eftersom jag skulle åka med mackan till mölndal. HAHA vilken jävla moppetur det blev , jag körde på spårvagnspåren och körde fel.Men tilslut hitta vi. så fick jag mig en rundtur hos mackan. Det va kul !
Väl hos jenna. Öppnade första cidern. bytte om, satte oss i köket och så gick vi till geta. Hos geta lyssnade vi på scotts och förkröka lite, det va trevligt ! Så kom hennes kusin med sin pojkvän. Så satt vi där en stund.
Så vid 11 gick vi till vagnen. Hämtade ett leg till jenna på city pub. Tack Sahra!!
Hamnade på bryggan. det gick ju som det gick. I bröjan iaf.
Men jag geta och jenna fick dansat av oss. Det va super kul Flickor !!
Vid 3 satt vi och tog oss en sista drink. Tog vagnen hem jag och geta hamnade hos henne en stund tills jag gick hem och la mig .
Tack för en trevlig kväll mina änglar !!



Söndag:

Vakna av att det började bli ljus, och det lyste in i köket. Så jag försvann snabbt under täcket. sov som en gris. Vaknade vig 11. Messade lite med mackan sedan upp och sätta mig i soffan hos jenna och kolla tv. Mamma va snäll och hämta mig så nu sitter jag i soffan och kolla på när  min bror spelar något fotbolls spel.
Ska hem till pappa sen. Och kolla på Eriksberg som spelar HM final. HEJA ! Dock mot torslanda . Så a... Det går som det går. haha



Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0