lördag

I give up.


Nu säger jag verkligen upp mig.


Vaknade av att mamma väkte mig och jenna i morse, klockan halv 7. Vi åkte hemmifrån 10 i 7 och hämtade min moster. så somnade jag i bilden på väg ner till ullared. Inget ovanligt, Väl  nere, fick jag köpt mig en skinnjacka ! en ny plånbok, två tunikor, ett skärp, en turkisk peppatshot och MASSA godis.Och även en ny vän. I brist på män
Så åkte vi hem. va tvungen att hämta saker hos pappa men efter det körde mamma oss till jenna! vi städade och latade oss en stund. Och så blev jag lite känslig. Så vi 6 kom mackan och vi drog till lekplatsen och började grilla. najs . tills a.. behöver inte ens nämna det.
Vi spelade kubb i mörkret. och bönderna vs stadsborna spelade fotboll. jag orka inte. jag tappade det.
Så mötte jag heta geta. och så gick vi till jenna. men jag drog vid kvart över 9.
Började må illa på vagnen. Fick  gå av och andas frisk luft.

Väl hemma. ligger i soffan och tycker allmänt synd om mig själv, är sjuk., och kommer antagligen inte ta mig ur sängen i morgon. Endast när jag ska till mamma . Men inte annars för jag mår fan inte bra! usch jag hatar att vara sjuk....


aja nu får väl jag gå och lägga mig . Så man slipper tänka på allt.


Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0