Onsdag

Haj.

sitter i skolan och har tråkigt...

Jag överlevde gårdagen!
Det va faktist riktigt roligt . Mackan och mc hängde med ut och jag fick till och med köra. Vilket kanske fick sådär . Men det är skit samma! För det va jätte mysigt i solen och med trevligt sällskap !!
Efter det så a. blev det som det blev vi gick hem till madde jag lagade mat åt madde och emma, sså gick jag ner till jenna och lämnade hennes kort hon beställt till min andress och så hämtade emil mig. WOHO
Tog en härlig promenad med daniella också. kul kul !

I dag ska jag till stallet och fika med annika ! sjukt vårigt ! haha
Så  a nu får jag väl ta mig i kragen !


Från i går


haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0