Onsdag

Pluggdag hos jenna i dag ! SUPER bra för båda.

Hade prov i dag i religion gick helt okej. Sedan träffade jag jenna inne i stan vi åt på BK och kollade lite efter skor och linne till jenna! Sedan hem till mölndal till willys köpa glass maränger chockladsås och banan:D GOTT!!!
Satt och pluggade i nästan 3 timmar, om inte mer ! Men vi kom fram till att nästa gång stänger vi av våra mobiler!

Pappa hämtade mg vid hav 9 och jag va ute och övningskörde i en timma typ. naaaajs
Jag fick pluggat super mycket i dag på körkortet. woooho tack jenna !


I morgon blir det skola sen match :D Pappa släpper av mig hos jenna på vägen hem från matchen . Så sover jag där.
Fredag ska jag rida MERCHAN !!!! och så ska jag och janne hem till mig. mys med räkor och grejer
 ( man gillar inte räkor) lördag SHOPPA för janne. Sedan party party.
Söndag . då vet vi plötsligt vad vi heter.....



hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0