Söndag

Fredag: 
Utgång förkrök hos gabi. SUKT roligt med GH och singstar. Jag måste säga att gabis pappa va bäst på supertruper HAHA SUR PUPPA HAHAHAHHA Sen bar vi till chez en stund och senare tilll bryggan. Där jag och gabi blev av med mobil och plånbok. Jag va lagom arg. Tur va att pappa va rakt över gatan på lipp så mats fick  lägga ut pengar så vi kunde få ut våra jackor. Pappa fick betala taxi till eketrä. Jag va så jävla arg hela kvällen efter vi fattat att sakerna va borta så förlåt om någon fick sig en dum kommentar!

Lördag:

Låg i sängen halva dagen och spela GH !! jag har NÄSTAN klarat en hel låt på hard. så nu jävlar ^^ Så fick mamma upp mig och vi åkte och kollade på fotboll. trööööök dom va as dåliga i går så det va inte alls kul att kolla på!
Vid fem åkte vi till min kusin som hade kalas. Och efter det drog jag till maddie ! Vi degade bara och jag stannade över natten. Fick ett samtal i natt som gjorde mig orolig. Men nu är allt tydligen löst. vilket är bra !

idag då. vaknade halv 12 av att bella bröta utanför dörren. haha dom va tvungen att åka hem för att gå ut med hennes hund ^^ så när hon gick fick jag ett sms av mamma som frågade om hon skulle hämta mig , vilket jag inte kunde tacka nej till ! Så efter en halvtimma så hämta hon mig så åkte vi hem och jag och min bror fastnade framför datorn och kollade film med varsin popcornskål. haha
nu ska jasg tydligen packa och åka och kolla på fotboll ... igen hahaha galet mycket fotboll på schemat .
Är på så bra humör ! woho !


HAJHAJ


Kommentarer
Postat av: Gab

Hade riktigt kul i fredags, tills allt hände. Men vad ska man göra, tur att det har löst sig hyffsat bra ändå :) <3

2009-03-02 @ 21:59:19
URL: http://gaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0