tisdag

satt på bilskolan sjukt länge i går. Åkte till jenna och pluggade. skulle in till stan så det blev bara en snabbis. men när jag väl gått från jenna så blev mina planer i stan inställda.. då blev jag sur. Så jag och mackan tog en promenad i slottskogen. i mörkert det va läskig som fan  ! Men vi fick iallafall pratat av oss.  Härligt härligt.

Mitt hjärta höll på att stanna i går kväll. Jag är seriös.

Mamma väckte mig i morse. jag komm knappt upp. jag fattar seriöst inte vad som är problemet, förut hade jag jätte lätt att komma upp på morgonen. men nu går det knappt! Skolan gick segt... skulle kollat balklänning i dag men det blev inget.
Ska träna i kväll. Vilket kan bli gött, gabi ska med och träna. Kul Kul


Mamma och Pappa.
Jag undrar ang resan.
Kan ni tänka er att det blir som studentpresent ???? (a)


haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0