Torsdag

Haj,


Som vanligt kom jag inte riktigt upp i morse. Vilket jag ldig gör nuför tiden. hmm.. jag förstår inte vad det är !
Kom iaf till skolan. Hade filosofi. Satt mest och degade ! Sedan efter det var det 5 timmar projekt. Samma där det gick super segt! 14:58 tog jag 402 hem, mötte mamma på eketrä och hade sällskap hem. Mysigt mysigt.

Mamma lagade god mat i dag som jag tyvärr inte fick i mig mycket utav. Jag känner mig så mätt hela tiden .
Övningskörde till torslanda för att hämta min Gramantygel och mina handskar, åkte sedan ut till balltorp och lämnade av sakerna. Pussade lite på merci och lovade att vi skulle ha kul i morgon när vi ska ut och busa i skogen.
Jenna kankse skulle se om det fanns en lite hästapolle från skolan som ville ta sig en tur, men det va inte säkert.

Ser inte framemot lördagen. Ska skriva högskoleprovet vilket kommer gå åt ...
Lördag kväll därimot. WOHO party ??? om det är.


Jenna my man åker hem om 6 dagar. Madde åker också.
Snart är det lov också. Vilket jag just behöver!!



Jaja. får kolla frölunda nu.  Dom ligger för tillfället under med 1-2   KOM IGEN GUBBAR !

Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0