Fredag

Hejsan,

Dagen började med att jag vaknade till Angelicas underbara stämma!
Efter det åkte jag till mamma och hälsade på, och efter det hämtade jag min bror .

Jag och Geta va sugna på att hitta på något så vi åkte till rusta, geta va duktig och handlade en massa saker som hon behövde! Inga onödiga saker alls, duktigt !
Efter det åkte vi hem till mig, åt och bytte om så blev det riktning mot Torslanda. Jag skulle rida en häst åt några som står där Merci ska stå sen när hon kommer till mig.
Det va iallafall super trevligt, då Joy ride är lik Merci.

Efter det drog vi till Balltorp och satt och myste med varsin Kaffe.
Tack för en mycket trevlig dag och morgon dagen kan bara bli bättre !

Vid 4 tiden springer Phantomen, så dem måste vi HEJA på !
Lite senare så ska jag faktist sätta i extensions. (stavning?)
 
Och efter det så åker jag Ida och Angelica upp till hennes mamma och pappa på orust och stannar där tills på söndag. Mysigare kan det inte bli.

Nu är det nog dags att sova om jag ska orka upp innan klockan 4 då tomen springer.

Ha det fint !

Puss

                               Min Ida  Min fina ida. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0