Fredag

Praktiken går som på räls, super bra handledare. Kan inte vara annat än nöjd. Nu väntas det utgång med Emil och kevin. Bryggan ska vandaliseras. WIHO !
I like. Tyvärr jobb i morgon. Men men. Får hålla mig lite lugn i kväll iallafall.

Snart kommer hon, min pärla. Äntligen blir hon min min min!
Är så glad så att jag spricker ! Hon kommer i slutet på oktober. Längtar. Så ska hon få stanna hos mig tills hon blir gammal . I like .

Snart fyller jag år också, för ett år sedan såg det helt annat ut. HELT annat.
Tur att allt verkar ordna sig tillslut. Tråkigt bara att det ska ta så lång tid som det gör.
Men men. Det löser sig alltid !

Huset är sålt. Och pappa har köpt lägenhet nere i eriksberg, en 4:a. Super fin!
Så det är också en helt nystart. känns super!

Men nu ropade mamma att maten var klar. Tacos blir det!

Ha det gott så länge. Ska försöka uppdatera mera.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0