Måndag kväll

hejsan igen !

Denna kvällen blev lite konstig!
Jag och Geta skulle upp till vårat vanliga ställe och dricka kaffe och tjöta lite ! Så påväg upp dit så är det ganska mörkt. ( För er som vet hur vägen upp till sisjän ser ut så vet ni att helljus behövs !)
Så ser vi något på vägen, min första reaktion va att det va en Älgkalv eller något, men nej.
Något stort och mörkt med två grönblå ögon stirra mot oss. Och vi kunde inte sätta fingret på vad det va för något djur. men sen. HERREJÄVLAR vad rädda vi blev. Det va en varg som såg hemskt på oss . Vi körde snabbt där i från och bestämde att vi aldrig, och då menar jag ALDRIG ska åka dit upp igen..


Jag kommer drömma mardrömmar i natt.


Ha det fint !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0