Måndag

Hejsan !

Fick gå hem från praktiken i dag. Eftersom jag har fått lite feber. tummen ner !
Men min underbara handledare sa att jag fick hela dagen ändå. Hon är seriöst helt underbar. Tack !

Åkte och köpte glass så att min hals skulle få bli lite kall så att jag kanske kan försöka äta sen utan att få ont i halsen. Glass med MASSA strössel på,mums !

Ska snart ut och träffa en tjej/dam som ska vara medryttare på min Merci, jag tänkte visa henne stallet där hon ska stå och så vill jag gärna träffa henne och få ett intryck. hon ska ju som sagt ta hand om min aldelles egna diamant ! Då är det viktigt att jag gillar henne och att Merci gillar henne .

Men men, nu får jag väl försöka sova bort febern.
uppdaterar nog i eftermiddag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ska pröva scrapbooking iaf =) VA gör du för roligt nu då?

2009-10-12 @ 18:18:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hej gumman.Tråkigt att du är sjuk men så blir det ibland..

Gullig sida du gjort...

Älskar dig..

2009-10-13 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0