Onsdag

Hejsansvejsan !!

I går var det bara en vecka kvar tills jag fyller 19. En helt meningslös ålder tycker jag !
igår va även jag och Angelica på vargjakt igen men den lömske vargen gömmer sig.

Idag har jag träffat cissi och Gab. Jag och cissi drog till mediamarket för att kolla på en plattång jag vill ha men den kostade lite mer än vad jag hade tänkt. 399 :- det va mycket tyckte eftersom att jag är så snål !
Va även med Emil och kev nu på kvällskvisten. Kollade greys . stackarna som fick sitta och kolla det med mig när jag blir så känslig ! haha


Har även skrivit "färdigt" min tenta som ska in på granskning i morgon innan 12. härligt nu är det bara att skicka in och få lite bra respons så jag kan fixa till den ordentligt. Känns som om jag inte har förstått uppgiften , så lite feedback är inte fel i dessa tider !

I morgon ska jag även träffa basgruppen och planera våran gestaltningsuppgift som även  den ska in den 3 november. Men på något sätt så känns det som om jag kommer lösa detta. En underbar känsla då jag har haft en klump i magen sedan praktiken va över för denna gången.

Ska även upp till ponnyn i morgon! nu är det inte långt kvar tills hon kommer. Måste raka henne innan hon kommer för att hon har fått stora älgloppor !! uscha !

Men nu tänkte jag finslipa på eximinationen.

Ha det fint !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0