Söndag



Härlig bild från emils födelsedag!

Seg helg. Jobbat hela helgen men när pengarna kommer blir det ganska skönt.
Ska iväg till stallet och träffa en dam som ska vara medryttare på Merci, vid 8 skulle vi ses.
tänkte dra med Emil ut. Får se om jag lyckas.
Hade tänkt dra mig till Merci för att hälsa på henne en snabbis, men jag hinner inte det.

I morgon blir det praktik igen. Tills på onsdag. För då är det sista dagen och efter det blir det till att börja skriva på uppgiften som ska in.
Inte så värst kul, men det måste göras.

31 Oktober anländer Merci på nolviks stallbacke.
Gud va jag kommer vara stolt över min lilla pärla.

Pratade med Kicki i dag med, det ser ut som om det blir sommarjobb på gården nästa sommar också! Sjukt roligt.
Inget går upp mot sommaren 2009.

Måste också få ur mig att varje gång jag ser honom eller träffar honom så får han mig att bubbla.
Efter allt som hänt så finns det ändå kvar. Jag hoppas. Denna sommaren har som sagt varit oövervinnlig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0