Första träningen avklarad !

Ja... och vad ska jag börja...

Liza och Sofia va så gulliga och hjälpte mig att fia iordning honom
så att han blev fin ! Ljusblå outfit blev det idag, och svart och marinblå
blev det på mig.

I början gick det sådär. Vi kommunicerade inte alls bra då, och jag skulle rida
på volten, fast som en fykant. Och jag kunde verkligen inte rakställa honom.
Tror jag har glömt av hur man gör ;), och så sitter jag och håller honom för
hårt i innertyglen, så att jag inte ger honom något utrymme att försöka.

Då "fyrkanten" inte verkade fungera för oss så gick vi istället på att göra
tempoväxklingar, avsaktningar och ingångsättningar. Och då fick jag inte
ta någonting i handen, utan bara ben. Och då funkade det verkligen ! Så
efter ett litet tag så gjorde vi sepentinbågar, och då fungerade det att rakställa
och ställa om. Och då hade jag ingenting i handen, han blir annars väldigt
tung i handen. Men ickesånicke inte då iaf! I galoppen är han inte tillräckligt musklad
men han gjorde bra försök. Och jag fick bestämma när vi skulle galoppera och när vi
slulle bryta av. ( Vilket han annars tror att han får göra ) Så för att sammanfatta
det hela så är jag super nöjd över dagens pass. Och i morgon kommer nog vi båda
två att ha underbart go tränings värk.

Liza och sofia fotade lite, men har inte fått dom bilderna än. Men Lixa tog några bilder
med min , men dom blev lite suddiga.



/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0