Måndag

Måste börja inlägget med att säga FY FAN vilket underbart
väder vi har haft i dag !!

Merci fick stå idag, då jag är rädd för att hon ska överanstränga
sig. Hon är ju trots allt inte igång än, och man behöver inte köra
på 100% direkt. Tror inte att hon hade något emot att få vila.
Hon gör ju inte direkt många knop i onödan den damen !

Och Edison fick longeras idag, förra gången jag gjorde det tyckte
han att det var jätte roligt, så jag förberedde mig på det värsta!
Men i vänstervarv som jag började att longera i, så hände inte
mycket, så jag fick ta longeringspisken, och då blev det lite fart
på honom.
Men så när jag skulle byta varv blev han helt tokig och studsade
och bockade som en rodeohäst, så jag tror att han gillar det haha.
Men framåt slutet började han slappna av och jobba ordentligt.
Och när han sökte sig framåt neråt så valde jag att sluta där och
skritta av honom. " Man ska ju alltid sluta när det går som bäst"

Och nästan direkt efter att jag skrittat av honom så kom två gamla
kompisar ut med fika, så vi satt i kvällssolen och bara tjöta minnen.



/ Patricia♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0