Regnig Tisdag!

Hejsan !  
 
Fy vilket tråkigt väder det har varit idag, och
det gjorde att jag tappade all ridlust i dag, så
Merci fick en extra vilodag.

Ed skulle haft sin vilo dag i dag så det passade
ju utmärkt !

Idag när jag kom till stallet regnade det på som
bara den. Mina hästar såg inte direkt jätte glada
ut när jag kom till stallet i dag och dom stod i sina
hagar.
Men när dom kom in blev det annat vill jag lova !

Tänke slänga upp en bild som Liza och Sofia tog i
går när jag longerade Ed. Eftersom att det tyvärr
inte blev några bilder från idag! Jag ska bättra mig !





Han var helt galen !

/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

Hahahaha så snygga hopp gör han xd

2011-04-13 @ 09:33:55
URL: http://Http://ponnytvillingarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0