Stalldag !

Hejsan !

Va ute i stallet vid 1 tiden idag, passade på att sova ut. Merci
blev den som fick offra sin hagtid först idag, så jag borstade och
pillade lite med henne innan det blev en mysig  skritt tur i ca 50 min,
jag fick ju henne friskförklarad i fredags, så nu ska hon sättas igång.

Hennes sena är läkt, och hovbölden är borta. Så nu går hon med en
sula i skon så att det inte ska komma in smuts och vatten under
läketiden.

Undet uteritten var hon pigg och glad, och jag måste säga att det känns
så bra att vara tillbaka på hennes rygg igen ! Min fina lilla sessa.

Lägger upp några bilder från i dag, det finns ju inte så jätte mycket att
säga om min uteritt med henne i dag. Utan att hon skötte sig bra!




Inga jätte snygga bilder, men det får duga !


/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0