Tja !

Hello !

Har inte uppdaterat på ett tag nu, då jag har varit sjuk.
Igår var jag riktigt dålig så jag fick be johanna ta mina
hästar, då jag bara låg och mådde piss i soffan. Hade
jobbigt att andas och ont i hela kroppen.

Men i dag känner jag mig lite bättre, så jag hoppas att jag
kan ta mig till stallet i morgon, så jag kan pussa lite på hästarna.

Men edison har fått ha lite vila, då han har hostat väldigt under den
senaste tiden, så tror han har åkt på samma skit som jag ;)

Men tänkte sätta igång honom lite lätt i slutet på veckan om hostan
är bättre !

Liza och sofia jobbar på en ny header åt mig, mina sötsaker !
Andrea ( deras storasyster) gjorde den jag har nu som blev
super bra, men nu har ju två hästar, så båda måste ju få
vara med.

Nu tänkte jag krypa ner under täcket i soffan igen, och kurera mig.
Tänkte jaga lite snygga utfits som jag är ute efter.



/ Patricia♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0