Hage i rasthage.

Hejsan.

Har just kommit hem ifrån stallet. Tog in hästarna
idag för Annika som skulle iväg med sina valpar och
kolla så att dom mår bra !
Alla hästarna var helt galna idag, vet inte riktigt vad
det var med dom. Inte roligt alls att ta in dom !

När jag skulle ut med Merci såg jag att den hagen som
Lukas har stått i, där hade all is smält bort. Så då ringde
jag Agneta ( Lukas ägare) och frågade ifall hon skulle
kunna tänka sig att flytta på Lukas, vilket hon var snäll
och gjorde!
Så i morgon ska Merci få komma ut i rasthage, dock är
våra rasthagar väldigt stora, så jag fick släpat med mig
Linda ut i hagen och sätta upp tråd, som gör att det blir
en liten hage i rasthagen. Grymt !

Känner att jag verkligen måste inte skaffa mig en kamera,
blir inga bra bilder med Iphonen just nu. Det blir nästa
grej på köplistan !



/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: kristin

så sööta ä ni,

Hur är det med heestapollen nu?

kram

2011-02-08 @ 19:37:55
URL: http://kaxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0