Onsdag !

Hejsan !

Förlåt att jag inte har uppdaterat sen i måndags. Men
jag har legat hemma i feber och har öroninflammation
och har varit alldelses nere, jag jobbade bara 1,5 timma
i måndags, så fick jag åka till läkaren då jag mådde som
skit!
Fick penecillin och hostmedicin, och ska få en remiss
hemskickad för att jag ska göra allergitest och kolla
min lungkapacitet.

Och nu  för en stund sedan pratade jag med Susanne,
Edison kommer ännu tidigare antagligen, för det var
någon som ville hyra deras box ! Kanon tycker jag !


Tänkte slänga upp några/någon outfit som jag skulle
kunna tänka mig att ha till Eddie. De kommer
upp under dagen.

I dag ska jag även hämta min prins.

/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: elinor

Jo jag kanske uttryckte mig lite klumpigt, och att dom hängde ut min kommentar bryr jag mig inte så mycket om jag står för det jag sa och hon kan skriva ganska elaka saker om folk själv när folk gör annorlunda osv, alla tycker olika och jag sa vad jag tyckte och om hon vill publicera det ja då får hon göradet.



Men den där andra människan, vet jag knappt vem han är, han är lätt utv störd och såna kan vara väldigt påhängsna och inte riktigt fatta vilka som är deras kompisar eller inte.



Vi har aldrig sagt att han är pedofil utan bara avisat honom när han hängt sig på oss.



Nu 20 år senare kommer han och snackar skit??



Sen undrar jag varför han som är 45 år och totalt ointresserad av hästar sitter och snokar på småbrudars blogg och varför har han sånt stort behov av att trycka ner mig, vad har jag gjort honom?



Jag var ju som sagt 5 år när vi sågs senast.



Men så till MJ ja han var anklagad för pedofili, men han blev också friad på grund av för dåliga vittnesmål och att personernas berättelser ändrades och inte var trovärdiga och de som påstår att de blev utsatta som var 12 och 13 år gamla altså inga små ungar har erkänt efteråt att de ville tjäna pengar på det hela.



Det går väldigt mycket rykten om den mannen, för man kan tjäna massor med pengar på att snacka skit, det dåliga säljer bättre än det positiva och många känsdisar är inte så knäppa som de verkar.



om man verkligen sätter sig in i vem Mj var så vet man att han inte var pedofil, godare människa finns inte, han kämpade verkligen för rättvisa och fred på jorden.



Jag svarar inte på kommentarer, men du verkade vänlig och inte ute efter att bråka så jag ville svara.



När Mj dog visste jag inte vem han var och jag sa också han var ju pedofil, men jag ville verkligen ta reda på vem han var och när jag gjorde det blev jag helt besatt, musiken, dansen, personligheten, allt jag älskar honom han var en otroligt fin människa.



Before you judge him try hard to love him :)

2011-02-03 @ 21:54:18
URL: http://engelstoft.se
Postat av: kristin

krya på dej!!:)

2011-02-07 @ 16:03:59
URL: http://kaxen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0