Seg måndag !

Hej !

Fy vilken trist måndag det har varit. Iofs är alla
måndagar tråkiga. Kallt och ruggit har det varit
och snö och regn gör ju inte saken bättre. Jag är
fortfarande inte helt frisk heller. Blä !

Idag var jag faktist och hälsade  på Eddie. Fina
fina killen, han kommer hem till mig den 1 mars.
Då jävlar ska jag komma igång med ridningen.
Och måste planera uut vad som ska inhandlas
till honom och Merci på mässan. Kan inte
bestämma mig vilka färger jag ska ha till honom.

Men det blir nog nästan säkert ett Swarovskipannband
dock har jag inte bestämt färg än. Är sugen på ett blått
eller guldigt. Men jag ändrar mig hela tiden. Det kommer
väl sluta med att jag köper alla, haha !

Nej nu tänkte jag faktist sova.
Natti Natti.


( Gammal bild på min älskling !)

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0