2 veckor

2 veckor har gått sen jag och Merci var på återbesök
på Ale djur klinik. Tidien har faktist gått ganska fort.
Jag har faktist vågat mig ut med henne så att hon har
fått lite frisk luft !
Första gången gick jättebra, andra gången därimot var
hon helt galen! Då såg men verkligen att hon har arab i
sig, hon blåste upp sig och blåste ur näsan och svansen
låg på ryggen nästan, haha helt tokig var min ängel !

Liza har också varit ute med henne, och då hade hon varit
jätte stark, haha ja vad ska vi ta oss till med den lilla vita?

Igår fick hon nya skor, det blev jätte bra, kortade tån mer
nu så att hon rullar över. Vilket skulle vara bra sa veterinären.
Så nu var det fixat.

Nu tänkte jag lägga mig i ett varmt bad och slappa lite, då jag
gick och la mig vid 7 i morse. Inte helt okej.

Min pärla

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0