Betäckning?

Hejsan !

Har funderat lite på om jag ska betäcka Merci  iår,
om det går med hennes skada så tänkte jag att vi
kommer ju ändå inte kunna sätta igång och rida och
tävla i år, och då tänkte jag att man kanske skulle
passa på att betäcka Merci.

Vill betäcka med en stor häst, så att fölet förhoppningsvis
blir en liten stor häst, eller om dom inför det nya med
E-ponny, så att den kanske hamnar någonstand där.
Det hade varit jätte kul ! Satt och pratade med becca om
det och hon lovade mig att hjälpa mig att rida in den !

Frågan är bara om jag klarar av en unghäst, är inte jätte
förtjust i dom, men samtidigt någon gång måste ju vara
den första !

Har hittat en hingst som jag är lite intresserad utav, en
skäck hingst, svart vit som heter Black diamond.
163 cm född 1993, han ej dock ej godkänd, men känner
att det inte är ett måste, han har bra gång och bra lynne,
står det i annonsen.

Tänkte slänga upp en bild, säg gärna vad ni tycker !


/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0