God morgon !

Idag ligger jag hemma och är sjuk, det är ju inte det första man vill
göra när man kommer hem från thailand, men vad ska man göra det
är ju tyvärr sådana tider just nu.

Idag tänkte jag kolla runt lite på saker som jag behöver inhandla till
Merci, och till mig själv. Är sugen på att köpa min en digital kamera
då min har kontigt nog försvunnit, för jag vill kunna uppdatera mer
i bloggen med bilder nu när jag har kommit i gång lite mera.
Jag har ju min iphone, men den tar inte alltid jätte bra bilder
men det fungerar helt okej.

Någon som vet en bra kamera som inte är allt för dyr ?





Bild tagen med min iphone 3gs, när Liza rakade Merci.



/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Liza och Sofia

glad häst där haha 8D

2011-01-11 @ 15:03:11
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0