God morgon allihopa !

Idag fick jag faktist pallra mig iväg till jobbet, känner mig
fortfarande inte helt okej. Men Men pengarna måste in!

Tack alla för hjälpen igår transportskydden !!
Det står mellan dom röda och de blå, är väldigt sugen på
de röda, men får se.

Vad har ni för färg/färger till era hästar när ni är iväg?

Var ute hos merci i går på eftermiddagen, hon är så cool, hon
verkar inte alls tycka att det är jobbigt att stå in på det sättet som
hon gör, för hon står verkligen nästan helt stilla. Men hon har ju sina
aktivitetsbollar som hon älskar så mycket, tnkte ta några bilder på
det, någon som är sugen på att se ?


Nej nu får jag kila iväg och jobba!


En gammal bild på mig och Merci

/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Jummie

Jag kunde inte kommentera av någon dum jävla anledning, så jag röstar på rött idag istället :3 Dom var toksnygga.



Jag har marinblått på allt mitt, fast det vet du ju iofs redan.. Var har du fått tag på aktivitetsbollar? Tindra får ved att tugga på typ för hon tuggar ner hela boxen på nätterna typ , skulle också vilja ha såna!



<333

2011-01-12 @ 09:20:55
URL: http://jumsan.blogspot.com
Postat av: ebba

sv: njaa, jag har lagt det på hyllan :/ tyvärr, hade gärna börjat hopptävla igen hah :P

2011-01-12 @ 15:03:07
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0