Lektion

Hejsan.

Jag brukar ha lite lektion för några i stallet. Och i dag ska jag har
lektion för Sofija och hennes ponny Bellina.
Bellina är ett brunt Connemarasto, som har en otrolig vilja, men när
hon vill så går hon otroligt bra och blir väldigt posetivt och och hon
jobbar på bra, men för att komma dit krävs det lite jobb, 
och det ska jag och Sofija jobba med.

Och senast jag hade lektion för sofija var innan ja åkte till Thailand
då jobbade vi mycket på att hon ska svara på skänkeln på första drivningen,
och det tog en stund, och att hon ska vara mjuk och följsam, framemot slutet tog hon det riktigt riktigt bra.

Vi börjar från början och jobbar oss framåt.
Detta kommer bli jätte bra med lite träning!

/Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Sandra (ponnybruden @ bdb)

Sv: Hej! Tror inte det, vi har inte tillräckligt med ryttare som är på den nivån (har jag för mig det var). Men nästa år kanske! :)

2011-01-11 @ 11:49:24
URL: http://ponnismurfarna.blogg.se/
Postat av: Sandra (ponnybruden @ bdb)

Sv: Ja det har vi ju, lite tråkigt faktiskt :( Tack, detsamma för er! :D

2011-01-11 @ 12:33:06
URL: http://ponnismurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0