Liza

Läste ett inlägg på en blogg jag håller lite koll på, där hon skrev
att lämna hon inte är för att lämna ut sin häst på Foder eller liknande.
Och jag håller med henne på otroligt många punkter måste jag säga,
MEN jag hade min ponnt på foder dom första två åren jag hade henne,
och jag kan ju säga att hon blev bara bättre när jag hade henne. Men
det är ju väldigt olika från häst till häst och från ryttare till ryttare.

Jag har även märkt att det är väldigt svårt att hitta på medryttare, den
senaste jag hade ljög om vad hon hade gjort med merci och jag fick
reda på saker so hon gjort utav andra i stallet. Och det gör ju att man
inte kan lite på den person som sköter om sin egna häst, vilket jag
tycker är a-o!

Men jag har verkligen haft tur med Liza, det är hon som tävlar Merci.
Liza och hennes syster har varsin ponny i stallet. Och jag känner deras
familj väldigt väl. Även Lizas och Sofias stora syster Andrea har haft hand
om Merci.
Men Liza är verkligen en jätte bra tjej som bryr sig om Merci och är
noggran, Merci har verkligen tagit åt sig Liza, då Merci inte litar riktigt
på nya människor. Men hon verkligen litar på Liza och ställer upp för
henne. Och det gör mig otroligt glad och lycklig att min lilla ponny
tycker så mycket om Liza. Jag brukar säga att dom är som gjorda
för varandra (fast merch e ju min min min ;D).

Så Tack Liza för att du är så bra ! Love you







Alla bilder har jag snott i från Lizas blogg

/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vad snäll du är! Blir ju rörd när jag läser detta :') Love you 2, du är som en syster för mig! <3

2011-01-12 @ 17:57:30
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0