Måndag morgon !

God morgon !

Idag så ska jag jobba från 6-14, inte helt okej,
men vad gör man.

Idag ska jag börja gå längre med Merci, då hon
bara har fått gå mellan 5-10 minuter nu dom
första två veckorna, och nu då dom sista två
innan återbesöket så ska vi gå mellan 30-40 min,
lite skillnad, och såklart stretcha 2-3 min i liten
uppförsbacke, så att senan inte ska läka ihop för
kort.

Så nu ska jag åka och jobba, tänkte ta lite kort
idag på Merci när vi är ute och promenerar,
slänger nog upp några sedan, blir dock med
min iphone, så korten blir nog inte jättebra.

Någon som har bra förslag på en digital kamera
som inte är allt för dyr ?

Älskar dock min Iphone!

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0