Osäker

Hejsan !

I går fick jag klartecken om att jag har fått
en boxplats till hos annika! Eller ja, det ska
vi nog kunna lösa fick jag som svar, haha
men jag vill ju ha hem Edison så fort som
möjligt.

Och efter det tävlingsmötet jag var på är
jag riktigt osäker på om jag vill tävla för
Torslanda i år. Det känns bara som att det
är uppsnoffsiga fjollor som är där. Blir så
arg.
Men vi får se. Jag hoppas iaf att Edison
kommer snart, så att vi får börja och rida
ihop oss lite !

I dag ska jag ha lektion för Sofija och Bellina
det är dom som jag presenterade i ett annat
inlägg. Det ska bli riktigt roligt att komma igång
med lektionerna igen. Men får se hur mycket jag
hinner om jag har två hästar !

Nu ska jag förbereda för lektionen i kväll.
Lovar att uppdatera senare efter lektionen!



/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0