Sen söndagskväll

Kom just hem efter att ha varit ute och
ätit med min familj på texas long horn,
och varit i stallet.
Idag fick Merci följa med mig utanför
stalldörren, men bara några steg utanför
dörren, men iaf så att hon fick se något annat
än stallet.

Jag masserade henne lite idag, och det gillade hon!
Haha hon får lite ryck i sin mule när hon gillar något.
Hon är så fin min goa tjej !
Och så promenarade jag med henne i 5-10 min i
stallgången och stretchade henne i våran lilla backe
som finns i vårat stall.

Hon gillade även sin nya godis som hon fick utav min
mamma !

Just nu sitter jag med en ansiktsmask som jag ska tvätta
bort inom några minuter. Så jag tror att jag ska gå och
göra det nu.

Blir nog en film innan jag somnar.

Just det!! Jag hittade min nya bil som jag vill ha

haha erkänn ball ! Mitt nya vrålåk!;D

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0