Skadad Häst

Har lite ångest för att åka till veterinären på måndag,
tycker faktist alltid att det är jobbigt att åka till
veterinären. Då det på något sätt känns som om man
åker dit med sin häst och kommer hem utan den.

Men så har det inte varit för mig och Merci. Hon har inte
varit allvarligt skadad. Men det hon har nu oroar mig lite!

Usch haha vad mesig man blir när det gäller sin häst.
Pratade nämligen med en nära vän till mig igår, och
hon hade precis fått reda på att deras fina Dante hade
blivit dåligt och dom hade varit tvgna att ta bort honom.
Och hon hann inte säga hejdå. USCH säger jag bara.

Nu hoppas jag verkligen att Merci's blödning ser bättre ut
på måndag när vi åker tillbaka till Ale.
Och jag vill verkligen hissa Ale djurklinik då jag alltid har
 fått ett bra bemötande,  dom är bra emot hästarna och dom
informerar så att man verkligen förstår !

Åby tycker jag dömmer ut så fort och skulle aldrig våga åka
dit ifall Merci hade varit allvarligt skadad !

Vilka kliniker åker ni till med era hästar ?



Merci på Ale djurklinik.

/ Patricia♣

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Hoppas hon blir bättre!!



SV: hehe okej! Roligt att du fortsatte xD

2011-01-14 @ 12:41:28
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0