Stallet nästa !

Hejsan !

Sorry för dålig update i går, var ute i affärer med liza och Sofia. Merci fick ett nytt innetäcke (Natt täcke),
 som hon ska ha nu när hon har boxvila, och så fick hon även en aktiveringsboll som man stoppar i hö i
så att hon kan leka och försöka få ut det.

Hon tycker att den är lite sådär rolig !

Åkte hem till Liza och sofia igår och hade lite film kväll. Mysigt!
Dock somnade jag 10 minuter in i filmen så jag såg inte så mycket.
Hade morgon fodring i stallet i dag. Så jag och Kenajn åkte ner och gav hästarna lite frukost. Sen efter det gick vi en liten promenad innan vi åkte hem och la oss igen.
När alla 10 hästarna skulle ut var det som att gå med bambi på hal is. Riktigt läskigt i mellanåt när dom halkar på en .

Nu ska jag ner till stallet igen och putsa en massa.


Mercis nya sovtäcke !


/ Patricia♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0