Tillbaka hemma.

Fy fan vilka jävla människor det finns inom
häst världen!  Alla är absolut inte dumma i
huvudet, men just där vi är finns det
OTROLIGT många idioter, tänker inte säga
några namn, eller vad det handlade om, men
folk får faktist tänka på vad dom säger och
hur dom säger det ! MORR !!!!

Det som blev bestämt på mötet var iaf att den blir
eventuellt ett Häst Dressyr lag i bohuscuppen, och eventuellt
ett ponny Dressyr lag i Div 1. Det blir defenetift ett ponnyhopp
lag i BohusCuppen. Eliten är tydligen redan klar.
Det var det som blev sagt, det ända laget där alla deltagarna
är färdiga i är i ponnyhoppningen, där jag och Becca kommer
vara lagledare. Och om Div 1 dressyren ponny blir av är jag
antagligen Lagledare där också.
Det va inte så jätte många med häst som var intresserade.
Lite tråkigt, men ponnytjejerna är grymma, och det ska bli
roligt att spendera våren/sommaren med dom ute på tävlingar!

Nu tänkte jag leta lite efter snygga hoppoutfits, för att min ponny
och Liza ska ställa upp i hoppningen!
Jag har en outfit, Det är ett marinblått/guldigt JW hoppset med
sammetsschabrak och matchande huva och benskydd.

Men vill hitta några snygga färger!

/ Patricia♣


Kommentarer
Postat av: Liza

Wie vad kul, såg den där uppe skitsnygg!! Merci skulle passa super bra i den :D Eller varför inte byta ut den till rosa haha? Nä skoja bara inte rosa i bohuscupen :P Fast hon är ju allt en prinsessponny :D

2011-01-14 @ 00:00:49
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Gabriella Lindgren

Men vad roligt! Hann inte komma på mötet, men är lite smått intresserad av Bohuscupen hoppning i år iallafall... Om det blir ett lag är jag nog på :D Hubbe hade ju krypit ur byxorna om han visste. Kram gabriella :D

2011-01-19 @ 00:42:40
URL: http://glindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0