Ute och flänger !

Nu ska jag iväg på ett möte, kul att mina veckor börjar att
bestå utav möten!
Ska bort till Torslanda Ridklubb och prata om tävlingsterminen
som kommer. Då jag antagligen kommer att tävla själv i år
kan det vara bra att ta del utav informationen.

Hoppas det blir många som ska tävla häst iår, då det är roligare
när man är flera stycken !
Sofia ska ju tävla pompom som häst nu. Det kan bli roligt i fall vi
kan komma ut på tävlingar tillsammans !

Nu måste jag kila, slänger in en uppdatering om allt som sas när jag
kommer hem igen !


Kommentarer
Postat av: linn& mollie

sv: ah de blir nog toppen :)

2011-01-12 @ 19:19:45
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0