Hejsan !

Hej !

Förlåt för så otroligt dålig update. Men jag har verkligen kännt att
tiden inte riktigt räcker till för att jag ska kunna blogga !
Men nu jag gör ett nytt försök !

I morgon tänkte jag slänga up någon/några bilder på vad jag köpte
på GHS ! Massa fint!

Idag red jag Edison på ängen ihop med Sofia och pompom. Han
skötte sig jätte bra !
Ed var lite pigg i början, eftersom att jag lät honom stå igår, så lite
pigghet får man ju ta !
Han vär stel i början men det lossnade helt emot slutet ! Riktigt fin
var han idag.
Jag testade även att knoppa honom, han va super fin i det ! Har inga
bilder från i dag, för som finns i sofias occh lizas kamera, men jag ska
jaga på dom så att jag får dom så fort som möjligt !

Idag fotade även sofia mig och Merci. Det blev några riktigt fina bilder !
Dom slänger jag också upp så fort jag har fått dom ! 


2010

/ Patricia♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0